reklama

Nadpredaj

Vrcholí daňové priznanie a asi každý podnikateľ sa s ním teraz trápi. Vraví sa, že myseľ je ako padák, funguje len keď je otvorená. Preto nezabúdajte na úsmev a dobrú náladu ;-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

NADPREDAJ:
Šéf přijímá nového prodavače, s tím, že jej vezme na zkušební
dobu,aby viděl, jak se osvědčí.
Po zavírací hodině si jej zavolá do kanceláře.
„Tak kolik jste dnes měl zákazníků?"
„Jednoho, šéfe."
„Cože!? Jednoho? Naši prodavači udělají průměrně šedesát
až sedmdesát zákazníků denně!
Co jste celý den dělal!? A kolik jste vlastně utržil?"
„Tři sta osmdesát tisíc dolarů."
„Tři sta osmdesát tisíc? Proboha, co jste prodal?"
„No, první jsem prodal malinký háček na ryby.
Pak jsem zákazníka přesvědčil, že by si mohl vzít ještě i střední a velký háček.
Pak jsem ho přesvědčil, že by si měl vzít i nějaký vlasec a k němu jsem
mu prodal tři pruty- malý, střední a veliký.
Dal jsem se s ním do řeči, zeptal jsem se, kde bude rybařit.
Povídal, že na mysu, dvacet mil na sever.
Tak jsem mu prodal ještě pořádnou větrovku, nepromokavé
kalhoty a gumáky, protože tam dost fouká.
Přesvědčil jsem ho, že na pobřeží neberou, tak jsme šli vybrat motorový člun.
Pak jsem se ho zeptal, co má za auto a vylezlo z něj, že dost malé,
člun by na něm nemohl odvézt.Tak jsem mu prodal ještě přívěs."
„A tohle všechno jste prodal člověku, který si přišel koupit
jediný háček na ryby!?"
„Ne. On původně přišel koupit vložky pro svoji ženu.
Tak jsem mu navrhnul, že když si teda o víkendu nezašuká,
že by si mohl zajít aspoň na ryby."

Roman Pinke

Roman Pinke

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád príjemných ľudí, ktorí ma vedia niečim pozitívnym zaujať. Baví ma podnikanie a všetko čo k tomu patrí. Som fanúšikom moderných technológií a prístupov v podnikaní a marketingu. Rád si zašportujem, alebo prečítam dobrú knihu, ale hlavne rád zdolávam prekážky a napredujem v živote. Nie sú mi ľahostajné problémy môjho okolia a vždy rád pomôžem dobrej veci, ktorá je na úžitok.V živote sa riadim sa heslom, že najprv buď človekom a až potom učiteľom, lekárom či podnikateľom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu