reklama

Znova horím

Niekedy sa mi stáva, že vyhorím a nič sa mi nechce. Akokoľvek sa snažím do ničoho sa neviem pustiť a keď sa pustím, tak mi to nevyjde. Je to stav, ktorý neznášam a čím viac sa mu bránim o to viac ma prenasleduje...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Väčšina ľudí pozná tento stav, či už o ňom počulo. Našťastie sa mi to stáva už pomenej a trvanie je čoraz kratšie. Akurát som jeden taký prekonal :)

Ako vždy, tak aj teraz ma život naučil, že silu mi nikto iný nedá. Nikde ju nezískam, nemôžem si ju kúpiť, ba ani požičať na chvíľu. Nezískam ju z okolia, ale skôr naopak. Počas mojej práce i súkromného života sa stretávam a komunikujem s množstvom ľudí, ktorý sú skôr negatívne a pesimisticky založený. Či chcem, alebo nie tak na mňa takýto ľudia pôsobia a práve tým pesimizmom a negativizmom. A takýto ľudia sa väčšinou vtedy cítia šťastie, keď aj ostaný sú nešťastní. No nie je to paradox? :) Budú Vás presviedčať o svojej "vlastnej" pravde, ktorá by mala byť dogmou. Čo s nimi? Vymeniť ich? Čo sa však stane, ak aj noví sa za istý čas stanú podobnými...?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže ostáva len jediné riešenie. Tú silnu musím získavať zo seba! Musím si trénovať myseľ, vzdelávať sa, skúmať sám seba, vyhodnocovať a stanovovať postupy, ktoré zaberajú, aby som bol silnejším. Bez vzdelávania nemôžeme napredovať a keď nemáme tie správne informácie, tak sa budeme točiť len v jednom kruhu. Presne tak ako tie myši v tom kolečku :)

Ešte raz zopakujem, že jediné čo mi ostáva a takisto aj každému je, že musí zlepšovať sám seba. Však ako chcete, aby Vaše okolie bolo s Vami spokojné, keď sami nie ste spokojný so sebou?

Pokiaľ človek nehorí, tak nemôže zapáliť ani ostatných ;-)

Roman Pinke

Roman Pinke

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád príjemných ľudí, ktorí ma vedia niečim pozitívnym zaujať. Baví ma podnikanie a všetko čo k tomu patrí. Som fanúšikom moderných technológií a prístupov v podnikaní a marketingu. Rád si zašportujem, alebo prečítam dobrú knihu, ale hlavne rád zdolávam prekážky a napredujem v živote. Nie sú mi ľahostajné problémy môjho okolia a vždy rád pomôžem dobrej veci, ktorá je na úžitok.V živote sa riadim sa heslom, že najprv buď človekom a až potom učiteľom, lekárom či podnikateľom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu